środa, 15 kwietnia 2015

Zmiany na blogu

Witam Serdecznie!


Znalazłem trochę wolnego czasu na ogarnięcie bloga i postanowiłem wprowadzić zmiany ułatwiające jego przeglądanie. Mianowicie stworzyłem nowe menu "Odwiedzone Kraje" znajdujące się u góry w zakładkach. Podzieliłem moją podróż na dwie części "Europa" i "Ameryka Południowa" gdzie w każdej sekcji umieściłem poszczególne kraje w kolejności w jakiej je zwiedzałem. Tak więc wszystkie posty są podzielone na części w danym kraju i rozmieszczone właściwie i zgodnie z przebiegiem mojej podróży nie trzeba więc wchodzić w archiwum bloga i szukać danego postu. Mam nadzieje, że podział na "odwiedzone kraje" znacznie ułatwi czytanie mojego bloga w szczególności osobom które chciałyby zacząć przeglądać moją podróż od początku lub też przeskoczyć sobie do wspomnień z danego kraju. Dodałem też w pasku po prawej stronie "Przejechane kilometry" oraz Czas mojej podróży który wciąż nieustannie płynie :) Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz