czwartek, 11 maja 2017

Uwaga! Kostaryka - Zapowiedź filmów na youtube!



Uwaga! Kostaryka - Zapowiedź filmów na youtube!


Będzie się działo!! W wkrótce publikacja 3 części filmów z mojego pobytu w górach w dżungli! Wydarzyło się mnóstwo niesamowitych i magicznych rzeczy w tym dziwne rajskie ptaki które bujały się i robiły fikołki na gałęziach.... Będę mówił o właściwościach leczniczych kurkumy! Ponad to w dżungli zobaczyłem a nawet udało mi się złapać niesamowite i ogromne świetliki które emitowały prawdziwy, żywy hologram! Tak hologram który będziecie mogli zobaczyć i będzie wychodził z ekranu waszego monitora..... Magiczne Światło rodem z gry "shadow of the colossus" jeśli ktoś grał! Będzie też jaskinia pod wodospadem, kryształowa skała i nocny film rodem z paranormal activity! Magia magia i jeszcze raz magia! :D

Poniżej daty publikacji filmów: 


Sobota 13.05.2017 ( 2 filmy część 1 i 2)

51# Kostaryka - Właściwości lecznicze kurkumy, kurkuma jako lek i rajskie ptaki robiące fikołki 

oraz 

52# Kostaryka - kolorowy dom, świetliki i prawdziwy hologram, energia oraz paranormal activity

Sobota 27.05.2017 (część 3)

53# Kostaryka - Kryształowa skała i jaskinia pod wodospadem! Magia natury ( dookoła świata )

Zachęcam do udostępniania oraz i subskrybowania mojego kanału youtube. (link poniżej) Pozdrawiam Gorąco :) !!

Zapraszam mój kanał youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCwFpc0iBe6UlXZADcAL3R7A


i moją stronkę na facebooku

https://www.facebook.com/okrazycswiatautostopem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz