niedziela, 14 sierpnia 2016

Mój kontakt z Imigrantem z Syrii – uwaga będzie ostro!!


Śledzę już od długiego czasu wydarzenia w Europie co się tam dzieję i mam wiele informacji i to bardzo wiarygodnych odnośnie prawdziwego oblicza imigrantów z Syrii i nie tylko. Przebywam od długiego czasu w Kostaryce, nie długo minie tutaj rok! Kształcę się, czytam, oglądam i doświadczam i zdobywam tutaj niesamowitą wiedzę! Odnośnie doświadczania to miałem sam osobiście kontakt z Imigrantem z Syrii i miałem o nim nie pisać i nie opisywać tego spotkania aż do dnia dzisiejszego tj. 30 lipca 2016 bo miarka się przebrała!! Dziś moja koleżanka którą poznałem na ulicy grając na okarynie powiedziała mi jej dramatyczną historię.

Poznałem ją jakieś 3 miesiące temu gdy grałem sobie na okarynie, podeszła do mnie i zainteresowała się mną i wrzuciła mi 10 000 CRC Obecnej waluty co daje ok 80zł a więc hojnie mnie obdarowała. Zaczęliśmy rozmawiać o mojej podróży itd. ale nie w tym rzecz. Dziś 30 lipca 2016 spotkaliśmy się ponownie na ulicy i spytałem jej po tych 3 miesiącach co u niej słychać. „Wiesz wyszłam za mąż i w ciągu 2 miesięcy się rozwiodłam” - odpowiada.

- Jak to po 2 miesiącach się rozwiodłaś – co się stało - pytam.
- Wyszłam za mąż za Syryjczyka
- Za Syryjczyka??!! - pytam zdziwiony.
- Tak za Syryjczyka
- Syryjczycy teraz robią nalot na Europę i niedługo może skończyć się tak iż Europa upadnie. No ale powiedz mi co się stało, że się rozwiodłaś po 2 miesiącach??
- Słuchaj, rozwalał mi wszystko w domu i mnie traktował strasznie – bałam się, że mnie zabije!!
- Co było tego powodem?
- Był zazdrosny o wszystko, ale wiesz nie chce już o tym gadać

Wysłuchałem tego z przerażeniem i pogratulowałem jej rozwodu i tego że nic jej nie jest i nic się jej nie stało. Momentalnie wezbrała we mnie taka nienawiść do tego typa i tych barbarzyńców iż trudno mi to opisać. Jak bym go tylko dopadł to bym zamienił się w typowego Polaka i po typku chyba nic by nie zostało! Bo to już po raz drugi dotyka mnie sprawa imigrantów z Syrii.

Powiedziałem jej też o moim kontakcie z jednym imigrantów z Syrii tutaj na ulicy w Kostaryce. A prezentuje się ona następująco:

Parę miesięcy temu jeszcze na długo przed poznaniem mojej koleżanki gdy grałem na ulicy na okarynie przyszedł do mnie jakiś chłopak oczywiście o ciemniejszym zabarwieniu skóry jak to ludzie stąd. Gdy się mnie zapytał „cześć ! Co tutaj robisz na ulicy?” od razu po akcencie rozpoznałem, że nie jest stąd. Kolejne pytania :

skąd jesteś - z Polski
- Gdzie mieszkasz?  - tutaj w Stolicy
- No tak ale gdzie dokładnie? Oczywiście nie odpowiedziałem na to pytanie bo nie będę zdradzał mojego miejsca zamieszkania. Od razu gość wydał mi się podejrzany zadając na wstępie takie pytania. Następnie ja go zapytałem:

- a z jakiego kraju Ty pochodzisz?”
- z Afryki
- Afryka to nie kraj
- z pewnego Państwa na północy
- w co Ty ze mną pogrywasz? Jesteś z Syrii?
- Tak
- Dlaczego nie odpowiadasz jak się Ciebie pytam skąd jesteś tylko mi pierdzielisz ze z Afryki?
- Bo jestem imigrantem i nie mam paszportu bo musiałem zostawić na granicy z Panamą
- Próbowałeś tutejsze cipki ? - pyta mnie oglądając się ciągle za dziewczynami
- Widzę, że jesteś nieźle uzależniony od seksu widać jak spoglądasz na kobiety
- no a Ty nie jesteś? Nie gadaj że nie próbowałeś laseczek z Kostaryki?
- ja od dobrych kilku miesięcy mam tutaj dziewczynę - odpowiadam

Od takiego prymitywnego dialogu zaczyna się z nim rozmowa. Ręce opadają i krew się gotuje w żyłach bo jego poziom jest niczym zwierzęcia, dzikiego i napalonego wypuszczonego z klatki na wolność. Ja myślę sobie po cichu „no to już wiem z kim mam do czynienia”. Mało tego powiedział mi o tym, że niby uciekł przed służbą w wojsku.

Przychodzi kobieta i wrzuca mi monetę do kartonika ja mówię dziękuję a Syryjczyk nagle:

- a dla mnie? Jestem imigrantem!

W tym momencie mnie zamurowało i po prostu nie mogę uwierzyć w jego bezczelność! Ja tu gram na okarynie to do mnie przychodzi kobieta wrzucając mi monetę a on bezczelnie się wtrąca i domaga pomocy!

Nagle podchodzi do nas kolejna kobieta bardzo gruba i nie obrażając jej bo nie jest jakaś urodziwa i zaczynamy rozmawiać Syryjczyk też dołącza się i widzę jak z nią gada i kokietuje i już jej daje podteksty bo chce mu się ruchać!! Ja widzę jak ona na to leci i zaczyna się fascynować tym bezczelnym Syryjczykiem. Stoję obok i się przyglądam to co się właśnie dzieje i nie mogę uwierzyć. To co czytałem o tych ludziach i oglądałem okazuje się prawdą. Przychodzi kolejna osoba aby mi wrzucić pieniążka a on po raz kolejny:

- a dla mnie? Zobacz jestem imigrantem okazując legitymację emigranta którą dostał na granicy z Panamą. Kobieta ogląda i pyta z jakiego kraju jest. On odpowiada
- Z Afryki
- Afryka to nie kraj! Dlaczego bezczelnie kłamiesz?? On jest z Syrii - odpowiadam.
Kobieta daje mu 5$, on je zabiera. Kobieta odchodzi. Gruba dziewczyna aż się zarumieniła ze zdumienia i mówi:
- dlaczego nawet nie podziękowałeś?
- Bo jestem pierdolonym imigrantem i mi się należy!

W tym momencie nabrałem ochoty, żeby mu przypierdolić tak aby się przewrócił ale się powstrzymałem. Kostaryka to nie mój kraj, jestem tu legalnie, gram na ulicy, policja mnie nawet nie tyka i nic mi nie mówi. Jednym słowem nie chcę mieć problemów a poza tym on jest imigrantem i jak bym go uderzył to mam przerąbane. Krew się we mnie właśnie gotuje!

- I co z tego, że jesteś imigrantem! Jesteś w obcym kraju i masz go szanować i ludzi tutaj mieszkających! Kobieta Ci dała pieniądze a Ty nawet nie podziękowałeś i pierdolisz, że Twój kraj to Afryka. Co to za bzdury! - odpowiadam

Koleś stroi sobie głupie żarty i mam go dość. Dalej bajeruje do tej dziewczyny nawet wymienili się numerami telefonu ale powiedział aż tak głupi żart, że ona aż się przestraszyła i podeszła na moją stronę. Powiedziałem mu iż mam zamiar kontynuować moje granie na okarynie. Także on się zbiera  i gada do dziewczyny iż do niej napiszę. Widzę iż dała się złapać i jak Syryjczyk odchodzi to zaczynam z nią rozmawiać. Mówi mi o nim, że jest przystojny i w ogóle i chciała by się z nim spotkać. Od razu uświadamiam sobie iż coś z nią chyba też jest nie tak bo przed chwilą miała przykład jak on się zachowywał a dalej jest nim zafascynowana.

Jak się okazało, miałem rację co do niej i uratowałem ją przed nim! Opowiadam jej o Syryjczykach i o tym co się dzieje w Europie i jak oni traktują kobiety. Ona powiedziała mi nagle iż była wykorzystywana seksualnie przez wiele lat! W tym momencie nie mam więcej pytań, ale wiem jedno iż uratowałem ją przed tym bestialskim Syryjczykiem który w pierwszych minutach po zobaczeniu jej oferował seks. Wykorzystałby ją jak jakąś dziwkę i zostawił a ona by wpadła w kolejną depresję i traumę!

 Dziewczyna opowiadając mi o tym wykorzystywaniu seksualnym którego doświadczała przez długi czas miała prawie łzy w oczach. Powiedziała iż nie może po tylu latach spać po nocach itp. Jest dalej w depresji itp. Postanawiam iż jej pomogę i wyślę jej różnego rodzaju informacje przez internet które jej mogą pomóc. Tematy muzyki relaksacyjnej, medytacji i wartościowych książek! Bo autopomoc to najlepsza terapia jaką można sobieb zafundować i wiem, że to działa bo sam jeszcze przed rozpoczęciem podróżowania byłem w depresji. Także wymieniamy się numerem whatsapp. Ona się ucieszyła bardzo i dziękuje mi iż ostrzegłem ją przed tym Syryjczykiem aby dać sobie z nim spokój. Dziękuje mi, że ma we mnie wsparcie i przyjaciela. Potem ściskamy się i żegnamy :)

Minęło parę dni od tego wydarzenia i podczas mojego grania patrzę nagle Syryjczyk idzie w moją stronę i zagaduje do mnie jak do kolegi „siema co tam słychać”. Ja nie mam ochoty z nim rozmawiać ale z uprzejmości mu odpowiadam „wszystko dobrze”.
Zaczynamy rozmowę i coś tam padło na tema kolesia który pracował w ambasadzie USA tutaj w Kostaryce i rzucił pracę aby sprzedawać kawę na ulicy bo się lepiej zarabia. Syryjczyk podłapał temat i zaczął mi opowiadać o tym iż osoby pracujące w Ambasadzie USA tutaj mieszkający w Kostaryce muszą mieć rodzinę w USA bo bez tego nie jest możliwa tam praca. Opowiada o pewnych schematach pracy w ambasadzie itp. Myślę sobie „skąd on tyle wie na te tematy Amerykańskie? To na pewno nie przypadek a koleś został ładnie przeszkolony”.

Syryjczyk powiedział mi też w trakcie rozmowy iż zna język Niemiecki. Od razu lampka mi się w głowie zaświeciła i wiem, że to ten z najeźdźców szkolonych specjalnie aby zdestabilizować system Europy, siać gwałty i terror. Jak spytałem się go skąd zna język Niemiecki to powiedział mi iż pracował w Hotelu w Syrii. Takie bajki to on może wciskać dzieciom a nie mi! Akurat w hotelu w Syrii robił jak tam jest wojna od lat a Niemcy nie mają gdzie jeździć na wakacje tylko właśnie tam hahahah.

Ponad to tak się niesamowicie złożyło, że gdy rozmawiałem z Syryjczykiem przyszedł w tym czasie mój znajomy Clark który mówi po Niemiecku i ma wygląd Europejczyka a nie kogoś stąd z Kostaryki bo ma Niemiecką krew – dziadkowie pochodzili z Niemiec. Zapoznałem go więc z Syryjczykiem przedstawiając mojego znajomego Clarka jako chłopaka z Niemiec. On od razu załapał klimat, uśmiechnął się i powiedział swoim wyśmienitym Niemieckim „Guten tag” i przedstawił jako Clark. Syryjczyk uśmiechnął się i powiedział - Nie jesteś z Niemiec!
Clark do niego po Niemiecku nawija. Syryjczyk mu odpowiada coś tam i dalej
- Nie pierdol nie jesteś z Niemiec nie kłam

Mój znajomy Clark pyta:
- a Ty skąd niby jesteś??
Syryjczyk mu na to z pełnym cwaniactwem i pogardą na twarzy „ z Marsa!!”.
Clark się wkurwił i mówi do niego, żeby spierdalał. Syryjczyk poszedł a ja dalej z Clarkiem rozmawiam tak zdenerwowanym iż mówi, że jak go tu zobaczy  jeszcze raz to go zabije! Jak mu powiedziałem iż jest on z Syrii i jak się go ludzie pytają o kraj to im wmawia iż z Afryki jest to Clark się jeszcze bardziej zdenerwował.

W jednym momencie dosłownie uświadamiam sobie iż to co czytałem o wojnie w Syrii jest prawdą!! Dzięki opanowaniu i kontroli moich nerwów byłem w stanie wiele się dzięki temu dowiedzieć i przekonać sam że to o czym czytałem i oglądałem to są fakty.Fajty iż za cały nalot na Europę i konflikt w Syrii są odpowiedzialne Stany Zjednoczone! Wywołanie wojny oraz sponsorowanie najazdu barbarzyńców muzułmańskich na Europę w celu jej destabilizacji. Dowodem na to jest nawet samo to co powiedział mi o funkcjonowaniu ambasady USA i innych rzeczy na ten temat o jakich ja nigdy nie słyszałem nawet. Skąd on niby takie rzeczy by widział?? Musiał zostać specjalnie wyszkolony w tych tematach!! Poza tym jego Niemiecki był tak idealny iż powiedział wprost w oczy mojemu znajomemu iż nie jest z Niemiec!! Rozmawia perfekcyjnie po Angielsku, Niemiecku i już po nawet dobrze po Hiszpańsku.

Na internecie z wiarygodnych źródeł wyczytałem iż na cały Świat zostają wysyłani agenci z Syryii i innych Muzułmańskich krajów o popędach fanatycznych i podróżują do danego kraju, poznają go, żyją w nim po to aby dowiedzieć się czy jest on łatwy do podbicia i wprowadzenia tam prawa Szariatu czy też nie i będą z nim trudności!! Wcześniej sam jeszcze w to powątpiewałem i myślałem iż to jakieś bzdury teraz sam się przekonałem iż to jest czysta prawda a ludzie Ci prowadzeni popędem seksualnym i fanatyzmem są w stanie robić to co właśnie robią czyli brak szacunku do kobiet, pomagających im ludzi, domagają się i żądają wręcz rzeczy które według nich im się należą. Nie mówię tutaj o dobrych i życzliwych Muzułmanach jakich jest większość tylko o tym fanatykach prowadzonych i uwiązanych sznurkami jak marionetki. Sznurki te niestety pociągane są przez rządzących USA i to trzeba wyraźnie powiedzieć!! Mało tego osoby te są kontrolowane nie w wymiarze materialnym ale w wymiarze sfery duchowej na astralu gdzie cały show tam się dzieje do którego tylko ludzie z potężną wiedzą tacy jak Masoni mają dostęp i potrafią taką kontrolę czynić. Jak dobrze wszyscy wiemy ludzie podatni są na kontrolę i wpływy. To nie mity a czyste fakty o których ja sam się przekonałem a do głowy mi nie przyszło iż o tym napiszę i przyznam rację.

Prawda jest taka iż żadna Multi-kultura jeszcze nikogo w nic nie wzbogaciła. A wręcz przeciwnie wypierdoliła ludzi w powietrze podczas zamachów bombowych.

To co się publikuje w publicznych telewizjach i środkach masowego przekazu zachwalając multikulturę to czyste głupoty i po to aby nam zamydlić oczy i wpoić naiwną wiarę w to iż osoby ze środowiska fanatyzmu Muzułmańskiego się z nami zintegrują i będą żyć w harmonii i wymieniać doświadczeniami i wiedzą i praktyką. Jedyne co wymieniają i co sieją to gwałty, przemoc, zamachy bombowe, żądają zamiast ze spuszczoną głową i pokorą chodzić i dziękować za to iż zostali przyjęci. W tym co piszę nie ma żadnego rasizmu! Chodzi o to iż nie mam nic przeciwko temu aby ktoś żył obcym kraju! Nie mam nic przeciwko pomocy uchodźcom ani potrzebującym ale tylko wtedy gdy potrafią się integrować, czyli szanować kraj do którego pojechali. Nie mam nic przeciwko jeśli tacy ludzie stopią się z panującym w danym kraju społeczeństwem i zaczną żyć tak samo jak oni.

Chodzi o to iż są osoby które nie potrafią się integrować i narzucają siłą swoje ideologie, religie oraz przemoc. Takie osoby należy odesłać z powrotem albo niech sobie przyjmują ich inne kraje muzułmańskie. Niech sobie przyjmują islamistów – islamiści o tej samej kulturze. Czemu Dubaj ich nie przyjmie?? Przecież tam tak bogato? Czy inne kraje gdzie panuje islam? Bo tak nie zarządzono..... !!

Nie wiem czy powinienem o tym pisać, ale mam zamiar dzielić się prawdą i Napisze to:

Jak głupim trzeba być albo jak bardzo podległym tak jak Angela Merkel która dostała dokument – rozkaz odgórny z USA który określił jasno liczbę imigrantów jaką mają wpuścić w ubiegłym roku. Takie sekretne dokumenty otrzymały wszystkie rządy Państw Europejskich!!! Są ludzie którzy tam robili i to ujawniają. Przypominam tylko iż USA jest numerem jeden co do potęgi tego świata i wszyscy srają po gaciach jak mają się sprzeciwić. Każdy dlatego bez żadnego ale wykonuje polecenia. Nawet numer kierunkowy do Stanów Zjednoczonych to 001 !! Przypadek? Nie sądzę. O czymś to świadczy. Jeśli ktoś jest zainteresowany podam na końcu link do wspaniałego bloga wspaniałego człowieka który dzieli się prawdą i piszę o różnych rzeczach. Te informacje to nie pierdoły ale fakty i już można to bez problemu znaleźć na necie iż USA jest odpowiedzialne za konflikt i tą całą sytuację a fanatycy islamu to tylko marionetki! Tak samo jak Prezydenci krajów – marionetka za której sznurki ciągną osoby rządu bo jak sama nazwa wskazuje rząd jest aby rządzić a prezydent aby reprezentować kraj! Stoją za tym przedstawieniem teatralnym takie siły zła jakich nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić.

Fakt jest faktem Europa wpuściła wroga do własnego domu – to tak samo jakby pewne plemię Indian gdzie panuje pokój i miłość wpuściło do swojej wioski Kanibali z wrogiego plemienia i traktowali ich jak swoich. Po pewnym czasie Kanibale zaczęliby zjadać ludzi z plemienia które zaoferowało im schronienie. Potem z tego plemienia nie zostałoby kompletnie nic a Kanibale świętowaliby swoje zwycięstwo szczerząc swoje krwawe zęby, tańczyli i śpiewali drąc się w niebiosa. Myślicie, że wódz takiego plemienia dałby im pozwolenie na wejście do wioski pokoju? Wódz ma władze i mógłby wydać taki rozkaz ale po co? Są tylko dwie opcje albo wódz musiałby być szaleńcem albo miał innego potężniejszego wodza nad samym sobą i dostał taki rozkaz...... . To daje do myślenia i warto się nad tym zastanowić lub poszukać więcej informacji na ten temat.

Aby złagodzić tą całą sytuację postanowiłem napisać coś bardzo interesującego i napisać Wam skąd się wzięło takie zło na tej naszej Ziemi ale trzeba w tym celu wrócić się do korzeni. Do samego początku ludzkości.

Napiszę tutaj prawdę o naszym świecie. Ja w taką wersję osobiście wierzę, dla niektórych mogą to być rzeczy niestworzone czy jakieś bajki. Jak ktoś nie zna tematu i nie czytał o tym to sobie może potraktować to jako czystą fantazję lub opowieść fantasy czy krytykować. Ja zapewniam iż tak nie jest i są na to historyczne dowody:)

Prawda o naszym świecie wygląda następująco:

Kiedyś dawno dawno temu wszyscy ludzie żyli razem w harmonii i szczęściu gdzie panowała tylko miłość stąd też symboliczny obraz w Biblii z Adamem, Ewą i Wężem kusicielem. W każdej kulturze są takie opowieści bo to jest tylko SYMBOL. Ja osobiście w Adama i Ewę nie wierzę jako tako ale w bardzo prawdopodobną historię o tym jak kiedyś było. Nie będę jej cytował całej ale opiszę w skrócie:

Pierwsi ludzie żyli w „rajskim ogrodzie” ale nazywał się on Atlantydą. Słyszałeś historię o zaginionej Atlantydzie? Tak? To dobrze bo ona naprawdę istniała i wszystkie kultury i starożytne pisma o niej wspominają! Nawet potop z Biblii po którym zniknęła głęboko pod powierzchnią ziemi i uważana jest teraz za zaginioną!

W skrócie w Atlantydzie przed wieloma tysiącami lat panowała czysta miłość która była siłą napędową dla potężnej technologii o wiele potężniejszej niż dziś posiadamy co już nauka nawet potwierdziła badając piramidy w Egipcie w którym żyli ich potomkowie !! Atlantydzi żyli w cudownych miastach, pałacach i przede wszystkim w harmonii i zgodzie nie istniało żadne zło, ani jedna pokusa i pragnienie. Cała ta cywilizacja oczywiście miała kastę kapłańską która energią miłości tworzyła magiczne pole otaczające całą naszą Planetę coś w rodzaju magicznej fizycznej osłony energii jaką znamy z filmów czy gier. Osłona ta nie pozwalała na to aby siły ciemności ze wszechświata przedostały się do środka bo chciały zawładnąć naszą Planetą. Siły ciemności i te istoty wymyśliły coś sprytnego w związku z tym iż nie mogły przedostać się fizycznie do środka to wpadły na pomysł przedostania się w inny sposób. Sposobem tym miało być przedostanie się przez wymiar duchowy czyli poprzez reinkarnację. Siły zła zreinkarnowały się w ciałach mieszkających tam Atlantydów i chciały dostać się na sam szczyt. Jak wiadomo reinkarnacja zajmuje pokolenia także siłom zła zajęło sporo czasu aby dojść na szczyt. Zanim zreinkarnowały się w ciałach kasty kapłańskiej minęły tysiące lat bo długość życia ludzi wynosiła wtedy setki lat co zresztą jest też przekazane w Biblii. Potem gdy jeden z demonów dostał się do jednego z ciał kasty kapłańskiej orzekł publicznie: „Dlaczego tylko kasta kapłańska może posiadać taką poteżną moc i podtrzymywać barierę światła, dlaczego my wszyscy nie możemy jej mieć?” W tym właśnie momencie nastąpiło to co zostało symbolicznie opisane w Biblii jako wąż kuszący jabłkiem. Pojawiło się mianowicie PRAGNIENIE! Zostało stworzone EGO i pragnienia. Nigdy wcześniej takie coś nie istniało bo panowała tylko bezwarunkowa czysta miłość a więc wszelkiego rodzaju pragnienia zostały wykluczone. W tym momencie stało się coś co na zawsze odmieniło oblicze naszej Planety to co zostało opisane jako wygnanie z raju, wstyd, grzech itp.

W magicznej osłonie otaczającą Atlantydę i całą ziemię powstała mała dziurka i przez nią już wszystkie demony ze wszechświata mogły się swobodnie przedostać na naszą planetę i się reinkarnować w kolejnych ciałach. Atlantyda została zniszczona ludzie zaczęli posiadać pragnienia, włączył się Egocentryczny umysł mówiący „to dla mnie, to moje itp” Jak to zostało symbolicznie opisane w Bibili jako grzech.

Od tego momentu ludzie przestali być jednością których łączyła bezwarunkowa miłość. Ludzie zaczęli się dzielić, podróżować, toczyć wojny o nowe ziemie, tworzyć Państwa, religie, własne filozofie, bóstwa, systemy polityczne, kapitalizm, faszyzm, komunizm, demokrację i wszelkiego rodzaju ustroje polityczne. Budować własne domy, ogradzać się, tworzyć swoją prywatną przestrzeń. Czyż nie tak właśnie teraz wygląda nasz świat??

Prawda jest taka iż cały czas się dzielimy i oddalamy od siebie. Co roku ludzie się dzielą, na świecie powstają kolejne nowe religie uważające się za te prawdziwe, przez to wybuchają wojny i kolejne konflikty. Ile razy można coś dzielić? Gdy będziesz coś dzielił cały czas to w końcu to zniknie!! Doszedłem do wniosku iż za całe cierpienie na tym świecie odpowiada EGO, pragnienia i kolejne podziały. Jedynym ratunkiem dla świata jest ponowne połączenie się razem w jedną grupę ludzi a spoiwem tego może być tylko i wyłącznie tak jak przed tysiącami lat w Atlantydzie – Czysta i bezwarunkowa  miłość :) A rajski Ogród Edenu powróci! Pozdrawiam

Zapraszam do komentowania tych którzy wytrwali do końca :D !

2 komentarze:

  1. Europa przy zaślepieniu"elyt" jest już stracona. Faktycznie może się sprawdzić hasło przewodnie tegorocznego Marszu Niepodległości- "Polska bastionem europy". Jestem w szoku, że tzw nachodźcy, zawędrowali do ameryki. Choć w kwestii spojrzenia na duchowy wymiar różnimy się znacznie, cieszę się,że masz zdecydowanie zdrowe podejść do kwestii politycznych. Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na Twojego bloga. Choc lepiej późno niż wcale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak się historia potoczy ale tak na prawdę to zależy od nas samych czy będziemy żyli w strachu, strach napędzali i generowali i ostatecznie nas pochłonie on czy też nie. Jak wiadomo wszystko to o czym sobie myślimy to przyciągamy to do siebie tak więc jeśli będziemy o złym myśleć to na pewno nadejdzie. Jeśli skoncentrujemy się na rzeczach optymistycznych i nie będzie w Europie lęku to też taką pozytywną energię przyciągniemy ;)

      Dzięki za zainteresowanie blogiem i gorąco pozdrawiam

      Usuń